Order form

Name:
Email Address:
Nombor Telefon/Tel.Number:
Alamat Pos/Postage Address:
Order or Enquiry/Pesanan atau Pertanyaan:
Payment Method/Kaedah Pembayaran
Postage method/Kaedah Penghantaran

Get your own free form like this one.

Friday, March 12, 2010

ALPHA LIPID LIFELINE - THE NEW GOLD STANDARD FOR COLOSTRUM!


ALPHA LIPID LIFELINE adalah produk Kolostrum yang terbaik di dunia telah mendapat pengiktirafan Export Winner yg dianugerahkan oleh Kerajaan New Zealand sebanyak 3 kali.


Tidak semua kolostrum sama....Alpha Lipid Lifeline merupakan Kolostrum Berkualiti Tinggi, sebab itu ramai yang mengambilnya mendapat manfaat kesihatan yang amat memberangsangkan.


Alpha Lipid Lifeline Produk Kesihatan yg Unggul Selamat dan Tidak Toksik Tidak Allergik Kaya dengan Bahan Pemulih Penyakit Mengandungi Probiotik Bakteria Normal di saluran usus Lactobacilli & Acidophilus Menghalang Cirit Birit dan Masalah Usus Vitamins & Minerals Penting untuk Penjanaan Tenaga & Kesihatan Membantu Proses Penghadaman Memperbaiki tisu dan sel badan Mengekalkan Kesihatan Kalsium Tambahan untuk Tulang dan Gigi Kolostrum Antibodi Tambahan dari Punca Semulajadi


Ia adalah Pemakanan Semulajadi yg Selamat Sesuai untuk Semua Peringkat Umur


Apa Kesan Alpha Lipid?


Mempertingkat Penyerapan Usus Meningkatkan Fungsi Pertahanan Badan Meneutralkan Jangkitan Virus/Bakteria/Kulat Mempercepatkan Pemulihan Luka Tisu Membunuh Parasit dalam Badan Meningkatkan Tenaga dan Kekuatan Memperbaiki Masalah Sembelit Meningkatkan Ton Kulit dan Elastik Menstabilkan Emosi dan Tekanan Menstabilkan Paras Gula Dalam Darah Meningkatkan Keupayaan Minda Mengurangkan Risiko Sakit Jantung Meningkatkan Prestasi Fizikal Mengandungi Bahan Awet Muda Mengandungi Bahan Anti-Inflamasi(AntiRadang) Meningkatkan Kesihatan Gigi dan Tulang


Dari Mana Datangnya Colostrum ALPHA LIPID?


Lembu-Lembu New Zealand Susu Awal Lembu (susu yg mula-mula keluar) Dikilangkan oleh pengeluar kolostrum terbesar di dunia, New Image International, Auckland, New Zealand Kenapa New Zealand? Lembu yang Tiada Penyakit Merbahaya Dipasturkan Dikumpul Segar dari Ladang Diproses Segar Dipasturkan secara “Flash low temperature” Dikilangkan secara Suhu Rendah / Tekanan Rendah Pengilangan Menurut Spesifikasi GMP menurut Piawai Antarabangsa Bagaimana ALPHA LIPID bertindak? Bertindak di Saluran Pemakanan USUS Menyuci Menyembuhkan Mempertahankan Bagamana Untuk Mengambilnya?


Alpha Lipid dibekalkan dalam bentuk serbuk/powder Ambil 1 1/2 sudu yg dibekalkan dan dicampur dengan air sejuk/mineral Boleh Dicampur dengan Susu, Jus atau Air Biasa Elok dibuat sebagai Ais Krim Smoothies Sebaik-baiknya Ambil Sewaktu Perut Kosong Seelok-eloknya Campur dan Goncang dgn “Shaker” Sebaik-baiknya ambil selepas Subuh atau Sebagai Sarapan Pagi SDijual di Taiwan sebagai “Sarapan Pagi untuk Smart People”


Membantu Melawan Jangkitan dan Memulihkan Penyakit Membantu Kanak-Kanak Meningkatkan Prestasi Pelajaran Membantu Anak-Anak anda Membesar Lebih Tinggi,
Dijamin HALAL, dan BERKESAN!

Mengapa ALPHA LIPID (TM)?

Alpha Lipid adalah formulasi lipid yg menyaluti molekul-molekul Immunoglobulin kolostrum dan ia membantu penyerapan kolostrum hampir 100% diserap dan terurai dgn lebih cepat berbanding dengan kolostrum jenama lain.

FORMULASI yang UNIK ini menjadikan ia produk kolostrum yang amat berkesan!


Apa beza Kolostrum Alpha Lipid berbanding jenama lain?


Perbezaan utama ialah kolostrum Alpha Lipid adalah mengandungi kolostrum Gred 10, iaitu gred kolostrum yang terbaik!

dan

Perbezaan lain ialah ianya satu-satu produk kolostrum yang telah menerima ANUGERAH EKSPOT (tanda daun new zealand) pada setiap tin Alpha Lipid. Ini adalah pengiktirafan oleh kerajaan New Zealand kepada produk ini, bukan sekali, bukan dua kali, tetapi 3 kali! Pada tahun 1992, 2003 dan 2004.



Apa makna EXPORT WINNER ini kepada anda?


Anda mendapat satu produk yang amat berkualiti tinggi dan berkesan kerana ia telah diiktiraf oleh Negara pengeluar kolostrum terbesar dan terbanyak di dunia, iaitu kerajaan NEW ZEALAND!
Kualiti yang Terbaik dan Terjamin keberkesanannya....
Tiada produk kolostrum setanding dengan produk ALPHA LIPID LIFELINE!

No comments:

Post a Comment